BTW-vrije dagen

-21%

21% korting op ALLES!

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Kies het product en klik op Plaats in winkelwagen. Het product wordt dan automatisch aan je bestelling toegevoegd.

Heb je alles gevonden? Klik op Afrekenen om je bestelling te betalen.

Je krijgt dan een overzicht te zien van alle producten in je winkelwagen. Alles gecheckt? Maak de bestelling definitief met de knop Bestelling afronden.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Heb je nog niet betaald, dan kun je altijd producten verwijderen uit je winkelmandje. Je kunt vervolgens andere producten weer toevoegen. Heb je de bestelling al betaald maar wil je deze alsnog wijzigen?

Neem dan op met onze klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om een ander adres op te geven dan het factuuradres. Heb je de bestelling al geplaatst? Dan kun je het bezorgadres meestal niet meer wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice als je er niet uitkomt.

Als je bestelling wel is geplaatst maar nog niet aangemeld bij onze vervoerder, dan kun je het bezorgadres vaak nog aanpassen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een pre-order plaatsen?

Als een product nog niet is verschenen is maar wel al in onze webshop te zien, kun je een pre-order plaatsen. Dat doe je door het product al te bestellen. Je reserveert en betaalt het product dan alvast. Zodra het product bij ons binnenkomt maken we het direct voor je gereed. Je ontvangt van ons een seintje zodra je bestelling klaar is voor verzending.

Wat betekent 'product is tijdelijk uitverkocht'?

Op het moment dat we een product niet op voorraad hebben, verschijnt er ‘product is tijdelijk uitverkocht’. Je kunt het product wel alvast reserveren en betalen. Zodra het product binnen is krijg je van ons een seintje en sturen we het pakket naar je toe.

Ook kun je ervoor kiezen om via e-mail op de hoogte te blijven. Je ontvangt dan een mailtje zodra het product weer op voorraad is.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Elke bestelling wordt nog dezelfde dag ingepakt en verzonden. In Nederland en België geldt: voor 20:00 uur besteld = morgen in huis. Bestel je ná 20:00 uur of in het weekend, dan wordt je bestelling twee dagen later bezorgd.

Wat als ik een klacht wil indienen?

Ben je niet tevreden? Daar balen we van, maar we willen er graag meer over weten. Stuur je klacht naar klantenservice@datona.nl. Voeg aan het volgende aan je bericht toe:

  • Het product

  • Je bestelnummer

  • Je klacht

  • Bij schade: omschrijf de schade en voeg eventuele foto’s toe

Hoe meer details we weten, hoe sneller we je probleem kunnen oplossen.

Hoe vind ik het juiste product?

Kun je het juiste product niet vinden? We helpen je graag bij het maken van een goede keuze. Je bent altijd welkom in onze winkel in Haulerwijk in Nederland waar we je kunnen adviseren. Maar ook online staan onze productspecialisten voor je klaar. Neem daarvoor contact op met de klantenservice.

  • Betalen zoals u wilt, vooraf en achteraf

  • Voor 20.00 besteld, morgen gratis bezorgd

  • Gratis retourneren binnen 180 dagen

  • Betalen zoals u wilt, vooraf en achteraf